Divadlo Jána Palárika je súborové kamenné divadlo spadajúce pod zriaďovateľskú pôsobnosť Trnavského samosprávneho kraja. Sídli v najstaršej dodnes slúžiacej divadelnej budove na Slovensku. Profesionálna divadelná činnosť divadla sa začala v roku 1973, medzi významné obdobia patrí éra, keď divadlo profilovali režisérske osobnosti Juraj Nvota a Blaho Uhlár a zameriavalo sa na tvorbu pre deti a mládež. V súčasnosti sa divadlo vracia k tomuto odkazu svojou dramaturgiou hlavnej programovej línie a vytvorením rámca nadstavbových aktivít. Zamestnaneckú štruktúru divadla tvorí 70 pracovníkov rozdelených na päť úsekov vedených úsekovými riaditeľmi. Organizačný poriadok divadla je zverejnený na webe www.djp.sk.
Popis pracovnej pozície:
Riaditeľ/-ka úseku marketingu a styku s verejnosťou nastavuje komunikáciu divadla smerom k verejnosti. Je tvorcom komunikačnej stratégie divadla, tvorí marketingové kampane, je zodpovedný/-á za strategické plánovanie predaja, má na starosti eventový manažment, PR a komunikáciu divadla s médiami. Zodpovedá za piatich zamestnancov: oddelenie programu a prevádzky (traja pracovníci + tím uvádzačiek zamestnaných na dohodu) a dvaja marketingoví špecialisti.
Odborné činnosti:
- Vytvára a implementuje marketingovú stratégiu divadla, vyhodnocuje jej úspešnosť a podľa toho ju aktualizuje.
- Nadväzuje marketingové partnerstvá s externými subjektmi.
- Tvorí marketingové kampane, pripravuje a realizuje všetky marketingové aktivity divadla.
- Komunikuje s dodávateľmi služieb v oblasti marketingu a PR.
- Koordinuje prípravu, spracovanie a produkciu všetkých propagačných a programových materiálov divadla a zodpovedá za ich výstup.
- Koordinuje eventový manažment divadla a vykonáva organizačný dozor na premiérach a špeciálnych podujatiach.
- Koordinuje administráciu sociálnych sietí (FB, Instagram, TikTok, Youtube) a webovej stránky divadla.
- Koordinuje tvorbu newslettrov divadla.
- Koordinuje správu rezervačného systému a vykonáva podporu pre pokladnicu divadla.
- Je zodpovednou osobou pre spoluprácu divadla s nájomcom, ktorý v budove prevádzkuje divadelnú kaviareň.
- Vykonáva ďalšie odborné a manažérske činnosti podľa pokynov riaditeľa/-ky divadla.
Kompetencie, právomoci a zodpovednosti:
- Riadi a kontroluje prácu zamestnancov svojho úseku.
- Vypracúva pracovnú náplň zamestnancov svojho úseku a zodpovedá za jej plnenie.
- Zostavuje rozpočet svojho úseku a zodpovedá za jeho čerpanie, majúc na zreteli efektívnosť a hospodárnosť nakladania s verejnými zdrojmi.
- V prípade vyhlásenia verejného obstarávania na svojom úseku zodpovedá za jeho nastavenie a priebeh (v súčinnosti s ekonomickým úsekom).
- Vykonáva odborný výber zamestnancov svojho úseku a navrhuje zmeny v ich zaradení a odmeňovaní.
- Oboznamuje zamestnancov svojho úseku s internými predpismi, pokynmi a nariadeniami vedenia divadla a je zodpovedný/-á za ich znalosť a dodržiavanie.
- Zodpovedá za dodržiavanie pracovnej disciplíny zamestnancov svojho úseku.
- Aktívne vytvára podmienky na zvyšovanie odbornej úrovne zamestnancov svojho úseku.
- Vypracúva hodnotenie zamestnancov svojho úseku minimálne raz za rok.
- Udržuje informovanosť na svojom úseku pravidelnými stretnutiami so zamestnancami.
Požiadavky na uchádzača/-čku:
Vzdelanie a požadovaná prax:
- vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa;
- prax v oblasti marketingu v trvaní minimálne troch rokov;
- riadiaca prax (výhodou, nie podmienkou).
Požadované znalosti:
- prehľad v súčasných trendoch v oblasti marketingu;
- základný prehľad v oblasti kultúrneho a spoločenského diania;
- znalosť práce s počítačom na užívateľskej úrovni;
- znalosť anglického jazyka na úrovni B1, znalosť ďalších jazykov vítaná;
- základné znalosti z oblasti fungovania verejnej správy výhodou.
Osobné spôsobilosti:
- schopnosť citlivo a zároveň kreatívne pristupovať ku komunikácii špecifického produktu, akým je divadlo;
- schopnosť komplexne reagovať na súčasné spoločenské pohyby a na špecifiká prostredia a cieľových skupín, pre ktoré divadlo tvorí;
- organizačné a riadiace schopnosti, schopnosť prijímať rozhodnutia a niesť za ne zodpovednosť;
- kreativita, flexibilita, schopnosť pracovať v tíme;
- zanietenosť pre rozvoj inštitúcie;
- precíznosť a spoľahlivosť.
Finančné ohodnotenie pozície: Funkčný plat v zmysle zákona 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone vo verejnom záujme je vo výške 1306 eur brutto, plat bude zvýšený v závislosti od započítanej praxe a k platu sa pripočíta osobný príplatok. Priemerný plat na uvedenej pozícii je 1670 eur.
Očakávania od úspešného uchádzača:
- nadviazanie na vytvorené a zabehnuté marketingové aktivity DJP (rozbehnuté kampane, marketingové podujatia, vizuálnu komunikáciu, online a offline výstupy a pod);
- starostlivosť o oddelenie programu a prevádzky – nadviazanie na systém pravidelnej komunikácie a nepretržitej strategickej podpory predaja;
- spracovanie komplexného výskumu publika (počíta sa s externými zdrojmi);
- postupné vypracovanie novej marketingovej stratégie DJP;
- afinita k hodnotám a kľúčovým slovám, ktorými sa DJP riadi (otvorenosť a spolupráca, úcta k tradícii a inovácia, zodpovednosť a dôvera, kvalita a udržateľnosť), a schopnosť pretavovať ich do práce svojho tímu.
Predpokladaný termín nástupu: ihneď.
Proces výberového konania: V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní je potrebné predložiť tieto podklady:
- štruktúrovaný životopis;
- portfólio najdôležitejších realizovaných marketingových aktivít alebo výstupov.
Termín doručenia podkladov: do 31.10.2024. Podklady je možné doručiť e-mailom na anna.lackovicova@djp.sk.
Výberové konanie má dve kolá. V prvom kole výberová komisia posúdi podklady doručené uchádzačmi a pozve vybraných uchádzačov do druhého kola. V druhom kole výberová komisia vypočuje prizvaných uchádzačov na osobnom pohovore. O výsledku výberového konania bude komisia informovať všetkých uchádzačov bezodkladne po ukončení svojho zasadnutia zverejnením rozhodnutia výberovej komisie. Rozhodnutie výberovej komisie je pre riaditeľa divadla záväzné.